Legjobb tippek vállalkozásának értékesítéséhez e -mailben
Az e-mail rendkívül hatékony módja lehet vállalkozása marketingjének, de tudnia kell, hogyan emelheti ki az üzeneteit a naponta elküldött milliók közül. A következő cikkben megtanulja, hogyan kell áttörni ezt a spam zárat, és felkelteni az emberek figyelmét.
Fontolja meg egy sablon használatát, amely lehetővé teszi, hogy minden címzett személyre szabott üzenetet kapjon az üdvözlésben. Az emberek jobban reagálnak azokra az e-mailekre, amelyek személyesen szólítják meg őket, és kevésbé valószínű, hogy elutasítják az üzenetet. Ez a személyre szabás egyszerűen megvalósítható, és szorosabb kapcsolatot fejleszt ki az ügyfelekkel.
A marketing e -mail elejének és befejezésének tartalmaznia kell egy cselekvésre ösztönzést ügyfelei számára. Világosan fogalmazza meg, mit szeretne vásárlójától, és adjon meg legalább két nyilvánvaló linket a webhelyére. Használjon világos javaslatokat, amelyek az ügyfeleket arra az ajánlatra irányítják, amelyet az Ön e -mailje hirdet.
Az e -mailek kiküldése előtt győződjön meg arról, hogy engedélyt kap az ügyfelektől vagy potenciális ügyfelektől. Ha az emberek nem akarnak e -maileket kapni Öntől, megjelölhetik az e -maileket spamként, vagy akár figyelmen kívül hagyhatják. Még arra is van esély, hogy az e -mail szolgáltatása kivegye Önt a rendszeréből.
Ne küldjön olyan e-maileket, amelyek „vásárlásra” buzdítják az embereket. Az emberek könnyen felismerik ezt a fajta megközelítést. Ha túl sok e -mailt küld, az ügyfelek spamnek tekintik őket, és kevésbé valószínű, hogy vásárolnak Öntől. Ehelyett építsen kapcsolatot ügyfeleivel és maradjon profi. Tisztelni fogják ezért, és valószínűleg öntől vásárolnak.
Kezeljen minden olvasót kapcsolatként. Az első e -mailben kérjen engedélyt további küldéshez. A második e -mailben mondja el nekik, milyen kedvezményekre, termékekre és szolgáltatásokra számíthatnak a jövőbeni e -mailekben. A harmadik e -mailben és utána kövesse a tartalmat, amelyet megígért nekik.
Tartsa tartalmát aktuálisan és változatosan; ne csak többször küldje el ugyanazt az öt üzenetet. Ha meg akarja tartani az emberek figyelmét, akkor valami frissnek kell lennie, különben a figyelmük máshová kerül. Ha éjjel-nappal reklámokat akarnának, akkor csak otthon maradnának és néznék az otthoni vásárlási csatornákat. Még ha néhányan így is tesznek, adjon nekik valami mást, amikor ellenőrzik a postaládájukat.
Ne használjon dollárjeleket sem az e-mailek tárgyában, sem a törzsében, hacsak nem egyet használ egy adott pénznem jelölésére. Ez sok címzettnek spamnek fog tűnni, és sok spam szűrő automatikusan kukába helyezi azokat az e-maileket, amelyek karakterláncokat tartalmaznak, például „$$$”.
Legyen kreatív az e -mail tervezésével, hogy megtudja, melyik működik a legjobban. Küldjön néhány e -mailt olyan tartalommal és linkekkel, amelyek betűtípusukban és szövegükben különböznek egymástól. Játszon a kép elhelyezésével, beleértve a gombokat és logókat. Az e-mailek elküldése után tájékozódjon arról, hogy melyek a legjobb kattintási arányok. Egyelőre maradjon ezeknél, de időnként változtassa meg, hátha talál egy még jobban működő módszert. A több kattintási arány több értékesítést jelent.
Ha azt szeretné, hogy e-mail marketingüzenetei az interneten keresztül az emberek postaládájába folyjanak, fontolja meg, honnan küldi őket. Az ismert és stabil IP -címekről gyakran küldött üzenet a legjobb. Az új IP-helyekről érkező hirtelen hullámok felkelthetik a gyanút, sőt az internetszolgáltatók blokkolásához és feketelistákhoz vezethetnek.
Az e -mail hatékony felhasználása a vállalkozás népszerűsítéséhez bonyolult lehet, de könnyebb, ha már tudja, mit csinál. Megfelelő módon az e -mail marketing drámaian növelheti láthatóságát. Használja jól a cikkből tanult tippeket és technikákat, hogy minél több ügyfelet szerezzen vállalkozásának.